Kao agencija imamo višegodišnje iskustvo u organizaciji domaćih i međunarodnih kongresa, konvencija, sastanaka, inozemnih putovanja te drugih događanja s manjim ili većim brojem sudionika koje nam omogućuje stvaranje kvalitetne i bogate ponude usluga prilagođenih Vašim potrebama i željama.
Surađujemo s pouzdanim profesionalnim dobavljačima vezanima za audiovizualnu opremu, izlagačke rekvizite, tisak i dizajn, znanstveno izdavaštvo, a postojeći izvrsni poslovni odnosi s hotelskim kućama osiguravaju nam uspješno upravljanje događajima.
Svjesni smo važnosti novih tehnologija i njihovog utjecaja u industriji event managementa stoga stavljamo veliku važnost na naš informacijski sustav razvijen za primanje te obradu prijava i financijsko upravljanje događajima.
Naše usluge nisu samo osobne, pouzdane, učinkovite i dosljedne, već i isplative! Sva događanja organiziramo s entuzijazmom i vještinom, na vrijeme i unutar proračuna koji pokriva sve očekivane troškove.
Možete se odlučiti za uslugu “ključ u ruke” ili odabrati neku od usluga iz palete koju nudimo, Contres tim vam jamči uspješnu promociju i održavanje skupa za pamćenje.
Naziv tvrtke: conTres projekti d.o.o.
Sjedište tvrtke: Ulica Petra Petrovića Njegoša 1a, Zagreb
Temeljni kapital: 2.787,00 eura uplaćen u cijelosti
Direktor: Josipa Čale, Maja Orsag
OIB: 01426168983
MBS: 080711850
ID kod: HR-AB-01-080711850
IBAN: HR7924840081105269210 kod RBA d.d.
E-mail: info@contres.hr
Broj telefona: +385 1 4821 193