// Kvaliteta, stručnost i povjerenje

Što nas čini posebnima?

Kao agencija imamo višegodišnje iskustvo u organizaciji domaćih i međunarodnih kongresa, konvencija, sastanaka, inozemnih putovanja te drugih događanja s manjim ili većim brojem sudionika koje nam omogućuje stvaranje kvalitetne i bogate ponude usluga prilagođenih Vašim potrebama i željama.

Surađujemo s pouzdanim profesionalnim dobavljačima vezanima za audiovizualnu opremu, izlagačke rekvizite, tisak i dizajn, znanstveno izdavaštvo, a postojeći izvrsni poslovni odnosi s hotelskim kućama osiguravaju nam uspješno upravljanje događajima.

Kvaliteta, stručnost i povjerenje

Organizirali smo više od tristo različitih projekata.

// Znanje, iskustvo i stručnost

Usluge koje vam nudimo:

Svjesni smo važnosti novih tehnologija i njihovog utjecaja u industriji event managementa stoga stavljamo veliku važnost na naš informacijski sustav razvijen za primanje te obradu prijava i financijsko upravljanje događajima.

Naše usluge nisu samo osobne, pouzdane, učinkovite i dosljedne, već i isplative! Sva događanja organiziramo s entuzijazmom i vještinom, na vrijeme i unutar proračuna koji pokriva sve očekivane troškove.

Možete se odlučiti za uslugu “ključ u ruke” ili odabrati neku od usluga iz palete koju nudimo, Contres tim vam jamči uspješnu promociju i održavanje skupa za pamćenje.

Savjetodavna pomoć u odabiru mjesta događanja skupa
  • prijedlozi potencijalnih lokacija, organizacija site inspectiona, analiza usporednih parametara, odabir lokacije
Izrada budžeta s preliminarnim troškovima organizacije i provedbe skupa
Izrada hodograma svih aktivnosti na organizaciji i provedbi skupa
  • terminski plan svake pojedine aktivnosti s rokovima izvršenja od strane organizatora, agencije, pružatelja usluga
Komunikacija s pružateljima usluga i dobavljačima
  • komunikacija s hotelom / kongresnim centrom – ugovaranje najpovoljnijih cijena smještaja za sudionike
  • zakup dvorana i osnovne tehničke opreme uključene u cijenu dvorana
  • ugovaranje dobavljača za najam ostale tehničke opreme za prezentacije, ozvučenje, audio i video
  • snimanje predavanja, montaža snimljenog audio i video materijala
  • ugovaranje simultanog prevođenja: najam opreme za simultano prevođenje i prevoditelji
Dizajn vizualnog identiteta skupa i aplikacija na promotivne materijale
  • grafičko oblikovanje vizuala s logotipom skupa koji se aplicira na sve informativne i promotivne materijale skupa
Izrada web stranice skupa i elektronska komunikacija skupa
  • dizajn i ažuriranje web stranice skupa sa svim kongresnim materijalima
  • kreiranje obrasca za online registraciju sudionika
  • kreiranje obrasca za online slanje sažetaka
  • primanje i obrada prijava za sudjelovanje
  • primanje i obrada sažetaka
  • komunikacija s predavačima i sudionicima
  • kreiranje i slanje kongresnih newslettera s aktualnim kongresnim informacijama
Organizacija prostora za izlaganje postera i izlagačkih prostora
  • najam samostojećih panoa za izlaganje postera, organizacija i razmještaj izlagačkih štandova uz poštivanje posebnih zahtjeva izlagača
Organizacija i aktivnosti agencije na provedbi skupa
  • komunikacija s predavačima, sudionicima, sponzorima, izlagačima,
  • rezervacije i kupnje zrakoplovnih karata za predavače i sudionike,
  • rezervacije hotelskog smještaja za predavače, sudionike i sponzore,
  • organiziranje prijevoza i transfera za organizatore, predavače, sudionike,
  • organiziranje koktela dobrodošlice, osvježenja u stankama programa, zajedničkih obroka
  • organiziranje društvenog programa: angažiranje glazbenika, organiziranje programa za osobe u pratnji,
  • organiziranje rada registracijskog deska za cijelo vrijeme trajanja skupa
Organizacija i vođenje financija skupa
  • vođenje ukupnog računovodstva skupa: fakturiranje i naplata kotizacija, evidencija uplata od sponzora i izlagača, osiguravanje vlastitih sredstva za plaćanje obaveza prema dobavljačima i pružateljima usluga prije dobivanja uplata od kotizacija, sponzorstava i donacija
Organizacija promocije i medijskog praćenja skupa (PR aktivnosti, društvene mreže)
Organizacija hibridnih i online skupova
  • tehnička provedba putem virtalnih platformi: ZOOM, ENTRIO, GO2WEBINAR, vFAIRS

"Posebni događaji zaslužuju jedinstveno mjesto i poseban tretman kvalificiranih organizatora. Mi ćemo se potruditi da Vaš događaj bude jedinstven!"

Naziv tvrtke: conTres projekti d.o.o.
Sjedište tvrtke: Ulica Petra Petrovića Njegoša 1a, Zagreb
Temeljni kapital: 2.787,00 eura uplaćen u cijelosti

 

Direktor: Josipa Čale, Maja Orsag

 

OIB: 01426168983
MBS: 080711850
ID kod: HR-AB-01-080711850

 

IBAN: HR7924840081105269210 kod RBA d.d.

 

E-mail: info@contres.hr
Broj telefona: +385 1 4821 193